Betrouwbaar transport bij uw bedrijfsverhuizing

Bij een zakelijke verhuizing komt vaak meer kijken dan alleen meubels verplaatsen. Dit soort verhuizingen zijn een stuk complexer waardoor we het bij TipTop Verhuizen belangrijk vinden om hier goede aandacht aan te besteden. Door de ervaring die we de door de jaren heen hebben opgedaan, kunnen we u handige adviezen geven en weten we zelf ook hoe we het goed kunnen aanpakken. 

We zijn bij TipTop Verhuizen voor alles inzetbaar bij uw verhuizing. Zo kunnen we u helpen bij de voorbereiding, zoals het inpakken van de spullen en het demonteren van alle apparaten die er zijn aangesloten in het gebouw. Bij aankomst op de nieuwe locaties zijn we ook zeker beschikbaar om alles weer uit te pakken en te monteren. Op deze manier zorgen we ervoor dat alles snel geregeld is en dat uw bedrijf weer snel aan de slag kan op de nieuwe locatie. 

U hoeft zich geen zorgen te maken over kostbare dingen die kapot kunnen gaan tijdens uw verhuizing. In onze vrachtwagens beschikken we namelijk ten alle tijden over verhuisdekens, dozen, rolcontainers en steekkarretjes, die ervoor zorgen dat de hele verhuizing op een goede manier verloopt. Het gebruik van deze hulpmiddelen is allemaal al bij de prijs inbegrepen waardoor u hier niet meer voor hoeft te betalen. Mocht u erg zware objecten hebben bij uw bedrijfsverhuizing? Dan is dit geen probleem bij TipTop Verhuizen. Door onze verhuisliften wordt dit allemaal op een erg makkelijke manier verplaatst.

Een bedrijfsverhuizing naar uw wensen

Heeft u alleen hulp nodig met het tillen van alle meubels die verplaatst moeten worden? Heeft u graag een ICT’er die de elektronica monteert en demonteert? Of is het vooral dat u ons nodig heeft voor het vervoer naar het nieuwe bedrijfspand? Op welke manier u de verhuizing ook wilt hebben, bij TipTop Verhuizen zorgen we ervoor dat de verhuizing aan al uw wensen voldoet. 

Er wordt door een verhuisspecialist met u een duidelijk plan gemaakt hoe de verhuizing eruit moet gaan zien. Deze specialist kunt u altijd bereiken voor vragen of aanpassingen voor de bedrijfsverhuizing. Er wordt ten alle tijden goed en uitgebreid geluisterd naar al uw voorkeuren en er worden duidelijke afspraken gemaakt. 

U kunt nu al een afspraak inplannen over de mogelijkheden die de verhuisspecialist heeft en wat die allemaal voor u kan betekenen. Vraag nu een vrijblijvende offerte aan of neem contact met ons op via de telefoon of mail. Wij sturen een verhuizer uw kant op om de situatie in kaart te brengen!

Werkwijze bij een bedrijfsverhuizing

Hoe lang de verhuizing duurt kan aan allerlei verschillende factoren liggen. Zo zou het kunnen zijn dat uw bedrijfspand erg groot is en moeten er dus een heleboel spullen verhuisd worden. Ook kan uw bedrijfspand juist relatief klein zijn, waardoor we de klus dus in korte tijd kunnen klaren. Hieronder hebben we de duidelijke stappen die worden uitgevoerd bij uw verhuizing op een rijtje gezet:

  1. Als eerst kunt u beginnen met het aanvragen van een offerte om een overzicht te krijgen van de kosten die er gedaan moeten worden om de bedrijfsverhuizing voor elkaar te krijgen. Hiervoor kunt u naar de tarieven kijken om een klein inzicht te krijgen over de kosten. Of u kunt voordat u dit doet een gesprek inplannen met een verhuizer van ons bedrijf. Deze specialist komt langs op locatie en u laat weten wat er allemaal gedaan moet worden. Daarbij worden de mogelijkheden voor u besproken.
  2. Na dit gesprek wordt er een offerte voor de verhuizing opgesteld door de specialist.
  3. Wanneer u de keuze maakt om voor ons verhuisbedrijf in Amsterdam te kiezen, dan wordt er een plan gemaakt voor uw verhuizing op de dag van verhuizen en wordt er daarnaast gezorgd voor materialen die nodig zijn. In dit plan staat wat er allemaal moet gebeuren, of er met dingen rekening gehouden moet worden en of er objecten zijn die erg speciaal of zwaar zijn. 
  4. Op de afgesproken datum van de verhuizing staat het verhuisteam op locatie om het hele plan uit te voeren.
  5. Het is de bedoeling dat we pas vertrekken als alles naar wens voor u is en u ons dus niet meer nodig heeft.
Een offerte aanvragen

Materialen voor bedrijfsverhuizing

Bij TipTop Verhuizen is een verhuisbedrijf dat bezit over ervaren medewerkers en goed onderhouden materialen. Zo zijn we in bezit van verhuiswagens en verhuisliften die in goede staat zijn en daarnaast zijn we ook in bezit van steekwagens, verhuisdozen, verhuisdekens en andere materialen die nodig zijn voor een goed verloop van uw bedrijfsverhuizing. Het gebruik van een verhuislift kan ook erg handig zijn. Dit maakt de bedrijfsverhuizing een stuk gemakkelijker en efficiënter. Ook wordt er zo voor gezorgd dat er minder snel schade komt aan meubels en voorwerpen van uw kantoor.

Mocht u bij uw nieuwe bedrijfspand nog klusjes hebben die afgerond moeten worden om het pand in perfecte staat te krijgen, dan kunt u bij ons terecht. Zo kunt u denken aan vloeren leggen, schilderwerk en het monteren of demonteren van een kast. Bij al deze klusjes helpen we u graag!

Opslag voor uw bedrijfsverhuizing

Bent u nog niet zeker of al uw meubelen van het vorige pand meegaan naar het nieuwe pand? Dan kunt u bij ons altijd gebruikmaken van een tijdelijke opslag bij de loodsen van ons. Wanneer u weet wat u met deze overgebleven meubels wilt doen, dan kunt u deze weer laten ophalen bij de opslagplek. Neem contact op via de website voor meer vragen over deze tijdelijke opslagmogelijkheid.

Werkzaam in heel de omgeving Amsterdam

Bij TipTop Verhuizen zijn we beschikbaar voor werkzaamheden in heel de omgeving Amsterdam. Zo zijn we naast het verhuizen in Amsterdam zelf, ook beschikbaar voor bijvoorbeeld een verhuizing vanaf Zaandam en een verhuizing in Hoofddorp. Als u wilt weten wat de kosten zijn van uw verhuizing, dan kan u altijd contact opnemen voor een inschatting, of u kunt een vrijblijvende offerte opvragen voor een meer duidelijke richting van de kosten.

Een offerte aanvragen

Voordelige en snelle bedrijfsverhuizing

Bent u dus opzoek naar een bedrijfsverhuizing die op een snelle en voordelige manier uitgevoerd kan worden, maar daarnaast ook vooral op een professionele manier wordt uitgevoerd, dan zorgt TipTop verhuizen hiervoor. Door onze ruime ervaring bij zowel particuliere verhuizingen als zakelijke verhuizingen, kunnen we u met elk soort verbouwproject helpen. 

Bij de verhuizing van uw bedrijf zorgen we ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt, zodat u snel weer aan het werk kan gaan in het nieuwe pand. Door het snel uitvoeren van het verhuizen zorgen we ervoor dat de kosten laag blijven waardoor we een goedkope verhuizing kunnen bieden. Wilt u weten hoe we uw verhuizing aanpakken? Neem dan direct contact op of vraag een gratis offerte aan!

Een offerte aanvragen
VERHUISDIENSTEN UURPRIJZEN
1 verhuizer €35,-
1 verhuizer + Bus €79,-
2 verhuizer + Bus €104
3 verhuizer + Bus €144,-
1 verhuizer + Bus en Verhuislift €110,-
2 verhuizer + Bus en Verhuislift €145,-
3 verhuizer + Bus en Verhuislift €179,-