Inboedel bij seniorenverhuizing

Bij een seniorenverhuizing is vaak het geval dat niet alle inboedel meegaat naar het nieuwe huis. Een seniorenwoning kan namelijk een stuk kleiner zijn dan het vorige huis. Het is dus goed om na te denken wat voor spullen er mee gaan naar de nieuwe woning. Voordat je dus aan de verhuizing begint, is het goed om daar alvast rekening mee te houden.

Ons advies is om dit al voor je verhuizing te doen. Wanneer er nog te veel nagedacht moet worden op de dag van verhuizing, dan zullen er toch te veel spullen meegaan naar de nieuwe woning. Als je wel precies weet wat wel en niet meegaat naar de nieuwe woning, dan kan er onderscheid gemaakt worden tussen de verschillende spullen. Dit zou je dan kunnen markeren per verhuisdoos.

Een offerte aanvragen

Opslag gebruiken na seniorenverhuizing

Als je in het geval van een seniorenverhuizing in een kleiner huis gaat wonen, dan zul je veel spullen hebben die niet meer meegaan naar je nieuwe huis. Deze spullen kan je verkopen, aan familie of vrienden geven, of je wilt het tijdelijk opslaan ergens. Bij TipTop Verhuizen heb je de mogelijkheid om een opslagplek te gebruiken. Hier zou je van alles kwijt kunnen, het kan gaan over grote meubelen, of juist erg kleine bezittingen.

We kijken graag met je mee voor alle mogelijkheden. Het is mogelijk om een grotere opslag te hebben, maar als je maar heel weinig opslag nodig hebt, dan kunnen we je daar ook bij helpen.

Een offerte aanvragen
VERHUISDIENSTEN UURPRIJZEN
1 verhuizer €35,-
1 verhuizer + Bus €79,-
2 verhuizer + Bus €104
3 verhuizer + Bus €144,-
1 verhuizer + Bus en Verhuislift €110,-
2 verhuizer + Bus en Verhuislift €145,-
3 verhuizer + Bus en Verhuislift €179,-

Veilig jouw spullen verhuizen

Door ons erg ervaren team zorgen we ervoor dat de seniorenverhuizing veilig en efficiënt verloopt. Er zijn namelijk vaak meerdere adressen waar spullen naartoe gebracht moeten worden, waardoor die veiligheid en efficiëntie extra nodig is. Doordat we deze verhuizingen vaak uitvoeren, zullen we ervoor zorgen dat het aantal ritten minimaal wordt, en dat alles op een veilige manier wordt verhuisd.

Mocht je zelf bezig zijn geweest met het inpakken van dozen, dan is het van belang dat deze van hoge kwaliteit zijn. Het zou zonde zijn als de dozen doorscheuren waardoor er schade komt aan spullen. Dozen van goede kwaliteit bieden we daarom ook aan bij onze verhuisdienst. Hiervoor hoef je geen extra kosten te betalen, omdat die bij de verhuisservice zitten.

Je kunt ons daarnaast altijd bereiken voor vragen over een seniorenverhuizing. Dit doen we telefonisch en via de mail. Neem dus vooral snel contact met ons op!

Tarieven bij een seniorenverhuizing

Seniorenverhuizingen zijn altijd verschillend in kosten. Er spelen namelijk altijd bepaalde factoren een rol bij het bepalen van de kosten. Het hangt ten eerste af van de afstanden die gereden moeten worden tussen de verschillende adressen. Normaal gesproken gaat het dan over de oude en nieuwe woning, maar er kan ook sprake zijn van een tijdelijke opslagplek of een extra locatie waar een bepaalde meubel naar toe moet. Naast de afstand is de grootte van de inboedel belangrijk om te weten. Dit kan bepalen hoeveel tijd er nodig is voor het in- en uitladen van het huis.

Bij Tiptop Verhuizen zijn we actief in Amsterdam en heel de omgeving daaromheen. Hierbij kun je aan plekken denken als ZwanenburgZaandamAmstelveen en Purmerend. In al de plaatsen waar wij actief zijn, zijn we gespecialiseerd in het uitvoeren van seniorenverhuizingen. Deze verhuizingen doen we al ruim 10 jaar, wat ons erg ervaren maakt!

Als je meer informatie wilt weten over de tarieven van een senioren verhuizen dan zou je ook een vrijblijvende offerte kunnen aanvragen. Hierin kan je aangeven wat er allemaal nodig is bij je verhuizing, waarmee wij weer een schatting kunnen maken van de kosten van de verhuizing.